Termeni și condiții
Despre noi
Bine ai venit pe www.compascoffee.ro! Informarea corectă despre utilizarea acestui site este prioritatea noastră. În rândurile care urmează îți vom explica detaliat drepturile tale asupra datelor colectate de către companie cât și scopul utilizării acestora.
www.compascoffee.ro este site-ul oficial al companiei Compas Coffee SRL.
Prin navigarea și accesarea site-ului www.compascoffee.ro, utilizatorii site-ului își oferă acordul total cu privire la termenii și condițiile expuse mai jos. În cazul neaceptării termenilor și condițiilor impuse, este necesar să încetați sesiunea de navigare.
Modificări asupra site-ului
Termenii și condițiile site-ului sunt susceptibile modificărilor. Formele revizuite intră în vigoare din momentul afișării (excepție de la acestea făcând comezile aflate deja în curs de executare).
Brandul Compas Coffee
Domeniul www.compascoffee.ro este deținut de către Compas Coffee SRL. Conform legii, este interzisă utilizarea acestei mărci a domeniului sau a numelui, în forma direct sau indirectă fără permisiunea prealabilă scrisă a Compas Coffee SRL.
Datele societății
Compas Coffee SRL cu sediul social în Sat Cocoșești, Comuna Păulești, Strada Independenței, nr. 17, Prahova, România, CUI 42777305, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J29/1164/15.07.2020, având cont la BRD Bank, RO82 BRDE 300S V809 8060 3000, denumită ”Societatea”.
Contact: RADU POPESCU
Adresă de e-mail:office@compascoffee.ro
Telefon: +40 723 571 156
Adresă poștală: Strada Independenţei, nr. 17, Cocoşeşti – Păuleşti, Prahova, Romania
Definiții
Client: Persoană fizică sau persoană juridică care îşi face un cont în cadrul website-ului şi efectuează o comandă, ori care efectuează o comandă fără existenţa unui cont prealabil;
Cont: Este un instrument de stocare a datelor (adresă de e-mail, parolă și istoricul pe site) care facilitează transmiterea comenzii între website și client.
Site – domeniul www.compascoffee.ro şi subdomeniile acestuia;
Comandă – Document digital prin care clientul trimite societății intenția sa de a beneficia de serviciile sau produsele prezentate pe website. Comanda poate fi deasemnea dată prin telefon, urmând a fi confirmată în scris.
Produse – orice produs oferit de Societate, menţionat în Comandă, care urmează a fi furnizat de către Societate Clientului, ca urmare a Contractului încheiat.
Campanie – actiunea de a expune pe Site, un număr finit de Servicii / Produse, având un stoc limitat şi predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Societate.
Tranzacţie: Acțiunea rezultată din prestarea servicilor de către societate față de client prin care se face un schimb comercial.
Newsletter: Mijloc de informare electronic, periodic care oferă informații despre produsele și serviciile oferite de către societate.
Conținut: Toate informațiile din conținutul website-ului, al e-mail-urilor trimise către clienți de către societate prin orice metodă de comunicare, datele referitoare la societate sau la serviciile, produsele și tarifele practicate de aceasta.
Contract – Reprezintă acordul încheiat între societate și client prin intermediul website-ului, ca urmare a acceptării unei comenzi din partea clientului în schimbul unui serviciu oferit de societate.
Specificaţii: Descrierile servicilor și produselor percizate în conținutul website-ului.
- Raport Contractual:
1.1. Produsele furnizate de către societate sunt obiectul raportului contractual stabilit între Societate şi Clienţi în condiţiile prezentului Document.
1.2. În momentul înregistrării unei comenzi, clientul își oferă acordul asupra formei de comunicare stabilită de societate pentru buna derulare a operațiunilor.
1.3. Transmiterea unei comenzi prin intermediul website-ului reprezintă închierea unui contract.
1.4. Din momentul plasării comenzii, societatea va analiza posibilitatea de executare și livrare a acesteia și va oferi un raspuns clientului (prin care se acceptă sau se argumentează motivele din care nu poate fi excutată comanda) in decurs de 24 ore.
1.5 Documentul, comenzile clientului şi informaţiile puse la dispoziţie pe website vor sta la baza contractului.
- Conditii Contractuale:
2.1. Accesul în vederea efectuării unei comenzii ii este permis oricărui client. Societatea își rezervă dreptul de a-și selecta clienții.
2.2. Comunicarea cu societatea se poate realiza prin intermediul datelor de contact frunziate pe website.
2.3. Societatea poate publica materiale promoționale despre serviciile sau produsele disponibile.
2.4. Tarifele produselor sunt exprimate în RON și includ T.V.A., conform legsilației în vigoare.
2.4. Numărul de telefon pus la dispoziție pe website pentru contactarea societății este unul cu plan tarfiar normal în concordanță cu operatorul de telefonie mobilă / fixă.
2.5. Toate materialele și informațiile oferite pe website au titlu cu caracter informativ, fiind folosite exclusiv pentru prezentare.
- Cesionarea și subcontarctarea
3.1 Societatea poate cesiona şi/sau subcontracta o terţă parte pentru onorarea comenzii, fără a fi necesar acordul clientului. Societatea își asumă responsabilitatea pentru toate obliațiile contractuale.
- Dreptul de proprietate intelectuală și industrială
4.1. Conţinutul logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și conţinut multimedia prezentate pe website, sunt proprietatea exclusivă a societății.
4.2. Este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terţe părţi, modificarea sau alterarea conţinutului în orice alt context decât cel original intenţionat de societăţii.
4.3. Clientul are dreptul de a transfera sau utiliza elementele prezentate pe website numai în scopuri personale.
- Procedura de comandă
5.1. Clientul poate efectua comenzi pe website, prin adăugarea produselor sau serviciilor dorite în coşul de cumpărături, urmând a finaliza comanda prin una dintre modalităţile indicate. În lipsa finalizării comenzii, aceasta nu va fi înregistrată.
5.2. Prin finalizarea comenzii, clientul confirmă că toate datele furnizate de acesta sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării comenzii.
5.3. Prin plansarea comenzii, clientul își oferă acordul pentru a fi contactat de către societate.
5.4. Societatea îți păstrează dreptul de a anula comenzile acceptate în prealabil, cu informarea clientului fără să pretindă daune sau interse în cazul în care datele furnziate de acesta sunt incomplete sau invalide.
5.5. În cazul în care societatea se află în incapacitatea de efectuare a comenzii, aceasta îl va informa pe client în decurs de 12 ore.
- Lipsa dreptului de retragere
6.1. Clienţii nu beneficiază de un drept de retragere în legătură cu comenzile plasate.
6.2 Societatea sprijină satisfacerea solicitările legitime şi fundamentate ale clientului pentru anularea ori modificarea comenzii plasate.
6.3 Clientul poate solicita anularea sau modificarea comenzii fără penalităţi în cazul în care comanda plasată nu a fost deja acceptată. Într-o asemnea situaţie, clientul este obligat să trimită societăţii un e-mail cu privire la modificarea sau anularea comenzii, menţionând în mod obligatoriu numărul comenzii în subiectul mesajului electronic. Societatea este obligată să comunice confirmarea în sensul anulării sau modificării comenzii.
6.4 Societatea nu poate accepta modificarea ori anularea comenzilor care au fost acceptate. Clientul care doreşte să modifice ori să anuleze o comandă acceptată, acesta este rugat să contacteze societatea pentru a identifica posibilele remedii.
6.5 Societatea are dreptul de a refuza oricând solicitările pentru modificarea sau anularea comenzilor acceptate.
- Facturarea și plata serviciilor/produselor
7.1. Preţurile afişate în cadrul website includ T.V.A. conform legislaţiei în vigoare.
7.2. Preţul şi modalitatea de plată sunt specificate în cadrul fiecărei comenzi, societatea emițând o factură pentru fiecare dintre acestea. Clientul are obligația de a fruniza toate informațiile necesare pentru emiterea facturii.
7.3. Societatea va emite clientului o factură electronică care va fi primită prin e-mail și stocată în contul clientului.
7.4. Clientul are obligația de a-și actualiza datele din contul personal ori de câte ori este necesar, pentru a facilita facturarea și livrarea corectă a comenzii.
7.5. În cazul în care clientul a ales să își genereze un cont, acesta are acces la o evidență a facturilor emise cât și a comenzilor plasate.
- Livrarea produselor
8.1. Societatea va livra produsele furnizate în cadrul comenzii în sistem de curierat door-to-door la adresa indicată de client în formularul de plasare al comenzii. În cazul în care apar modificări ale comenzii sau ale adresei de livrare, clientul are datoria de a sesiza societatea pe adresa de email sau la numărul de telefon precizat pe website.
8.2. Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor în vederea livrării acestora.
8.3 Societatea va efectua livrările de produse prin intermediul propriilor angajaţi ori prin intermediul serviciilor de curierat, la adresele indicate de client.
8.4 Comenzile vor fi livrate de către societate conform orarului specificat de client. În cazul indisponibiltății clientului, societatea îl va contacta la pe acesta pe numerele de contact furnizate la completarea comenzii.
8.5 În cazul în care apar costuri suplimentare aferente livrării comenzii, societatea va informa clientul prin desfășurătorul de plată. În lipsa unui cost suplimentar evidențiat, livrarea este efectuată de către societate fără perceperea unui cost individual pentru servicii.
- Calitatea si conținutul produselor livrate
9.1 Toate produsele prezentate pe website beneficiează de o descriere amănunțită care cuprinde și ingredientele folosite. Lista ingredientelor este regăsită și pe ambalajul produselor.
9.2 Produsele furnizate sunt perisabile, beneficiând de o durată de valabilitate limitată, indicată ca atare pe etichetă.
9.3 În măsura în care aveţi orice fel de reclamaţie, societatea va răspunde la orice reclamaţie formulată de client prin e-mail într-un termen de maxim 48 ore.
9.4 Societatea nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii obligaţiilor conform comenzii sau pentru daune ulterioare livrării.
- Legea aplicabilă
10.1 Prezentul Document precum şi toate raporturile existente între societate şi client sunt supuse legii române.
10.2 Eventualele litigii apărute între societate şi clienti se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instanţele judecătoresti române competente din Municipiul Prahova.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1. Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată, societatea are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizează clienţii săi.
11.2. Societatea colectează datele dumneavoastră cu scopul de: a vă informa asupra situației contului, asupra evoluției comenzii, pentru evaluarea produselor și a serviciilor de marketing, activităților comerciale, de promovare a serviciilor și produselor de marketing, de publicitate sau media.
11.3. Prin completarea datelor din formularul de creare de cont sau de comandă, clientul declară că acceptă ca datele sale personale sa fie incluse în baza de date a societăţii. Acesta își oferă acordul pentru stocarea, utilizarea și prelucrarea datelor datelor personale de către societate.
11.4. Prin citirea documentului, clienţii confirmă că au luat la cunoştinţă faptul că le sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de vă adresa justiţiei în caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
11.5. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate şi expediate la adresa societăţii vă puteți exercita, în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, dreptul de a vi se confirma faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate.