Returnarea produsului

    Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

    Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

    Informaţii despre comandă

    Numele tău

    Adresa ta de email

    Telefon

    Numărul comenzii:

    Data comenzii:

    Informaţii despre produs și motivul de returnare

    Numele produsului:

    Codul produsului:

    Cantitatea:

    Motivul returnării:

    Produsul este deschis:

    Defecte sau alte Detalii:

    Fotografii cu defectul:

    CONDIȚII PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR

    Conform Ordonanței nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”. Notificarea se va data, semna și trimite de către Dumneavoastră prin poștă la adresa: Sat Cocoșești, Comuna Păulești, Strada Independenței, nr. 17, Prahova. In situația menționată mai sus, Dumneavoastră veți returna, în termenul prevăzut mai sus, produsul cumpărat în ambalajul original, fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură. Cheltuielile de expediție vor fi suportate de Dumneavoastră. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare și că produsele sunt cele comandate și corespund cerințelor dumneavoastră. Compas Coffee SRL se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maxim 30 de zile de la data denunțării de către Dvs a contractului.

    Orice conflict apărut între Compas Coffee SRL și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. In cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de compentența instanțelor românești. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.