Livrare

  • Facturarea și plata serviciilor/produselor

7.1. Preţurile  afişate în cadrul website includ T.V.A. conform legislaţiei în vigoare.

7.2. Preţul şi modalitatea de plată sunt specificate în cadrul  fiecărei comenzi,  societatea emițând o  factură  pentru  fiecare dintre acestea. Clientul  are obligația de a fruniza toate informațiile  necesare  pentru emiterea  facturii.

7.3. Societatea  va emite clientului  o factură  electronică  care  va fi  primită  prin  e-mail și  stocată  în  contul  clientului.

7.4. Clientul  are obligația  de a-și  actualiza  datele din  contul personal  ori de câte ori  este necesar, pentru  a facilita facturarea și  livrarea  corectă  a comenzii.

7.5. În  cazul în  care clientul  a ales să  își  genereze  un cont, acesta  are acces la o evidență  a facturilor  emise cât și  a comenzilor  plasate.

  • Livrarea produselor

8.1. Societatea va livra produsele furnizate în cadrul comenzii în sistem de curierat door-to-door  la adresa indicată  de  client  în formularul  de plasare al comenzii. În  cazul în care apar modificări  ale comenzii sau  ale adresei de livrare,  clientul are datoria de a sesiza  societatea pe adresa de email sau  la numărul  de telefon  precizat pe website.

8.2. Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor în vederea livrării acestora.

8.3 Societatea va efectua livrările de produse prin intermediul propriilor angajaţi ori prin intermediul serviciilor de curierat, la adresele indicate de client.

8.4 Comenzile  vor fi livrate  de către  societate  conform orarului  specificat de client. În  cazul indisponibiltății  clientului,  societatea îl  va contacta la  pe acesta pe numerele  de contact furnizate la  completarea comenzii.

8.5 În  cazul în  care apar costuri  suplimentare aferente  livrării  comenzii,  societatea va  informa clientul  prin desfășurătorul  de plată. În  lipsa unui  cost suplimentar  evidențiat,  livrarea  este efectuată  de  către societate  fără  perceperea  unui cost individual  pentru servicii.

8.6 Termenul de livrare

–  Livrare în 2-5 zile lucrătoare din momentul în care primiți confirmarea comenzii
–  Acest termen de livrare este valabil pentru produsele aflate pe stoc.
–  În cazul produselor care nu sunt pe stoc, Compas Coffee își rezervă dreptul de a conveni împreună cu clienții săi termenul de livrare.
–  Data, ora și locul livrării va fi stabilit de dvs împreună cu curierul.
–  Sâmbată și Duminică nu se expediază comenzi.

  • Calitatea si conținutul produselor livrate

9.1 Toate  produsele prezentate  pe website beneficiează  de  o descriere  amănunțită  care cuprinde  și  ingredientele  folosite. Lista  ingredientelor este  regăsită  și  pe ambalajul  produselor.

9.2 Produsele furnizate sunt perisabile, beneficiând de o durată de valabilitate limitată, indicată ca atare pe etichetă.

9.3 În măsura în care aveţi orice fel de reclamaţie, societatea va răspunde la orice reclamaţie formulată de client  prin e-mail într-un termen de maxim 48 ore.

9.4 Societatea nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii obligaţiilor conform comenzii sau pentru daune ulterioare  livrării.