Livrare
- Facturarea și plata serviciilor/produselor
7.1. Preţurile afişate în cadrul website includ T.V.A. conform legislaţiei în vigoare.
7.2. Preţul şi modalitatea de plată sunt specificate în cadrul fiecărei comenzi, societatea emițând o factură pentru fiecare dintre acestea. Clientul are obligația de a fruniza toate informațiile necesare pentru emiterea facturii.
7.3. Societatea va emite clientului o factură electronică care va fi primită prin e-mail și stocată în contul clientului.
7.4. Clientul are obligația de a-și actualiza datele din contul personal ori de câte ori este necesar, pentru a facilita facturarea și livrarea corectă a comenzii.
7.5. În cazul în care clientul a ales să își genereze un cont, acesta are acces la o evidență a facturilor emise cât și a comenzilor plasate.
- Livrarea produselor
8.1. Societatea va livra produsele furnizate în cadrul comenzii în sistem de curierat door-to-door la adresa indicată de client în formularul de plasare al comenzii. În cazul în care apar modificări ale comenzii sau ale adresei de livrare, clientul are datoria de a sesiza societatea pe adresa de email sau la numărul de telefon precizat pe website.
8.2. Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor în vederea livrării acestora.
8.3 Societatea va efectua livrările de produse prin intermediul propriilor angajaţi ori prin intermediul serviciilor de curierat, la adresele indicate de client.
8.4 Comenzile vor fi livrate de către societate conform orarului specificat de client. În cazul indisponibiltății clientului, societatea îl va contacta la pe acesta pe numerele de contact furnizate la completarea comenzii.
8.5 În cazul în care apar costuri suplimentare aferente livrării comenzii, societatea va informa clientul prin desfășurătorul de plată. În lipsa unui cost suplimentar evidențiat, livrarea este efectuată de către societate fără perceperea unui cost individual pentru servicii.
8.6 Termenul de livrare
– Livrare în 2-5 zile lucrătoare din momentul în care primiți confirmarea comenzii
– Acest termen de livrare este valabil pentru produsele aflate pe stoc.
– În cazul produselor care nu sunt pe stoc, Compas Coffee își rezervă dreptul de a conveni împreună cu clienții săi termenul de livrare.
– Data, ora și locul livrării va fi stabilit de dvs împreună cu curierul.
– Sâmbată și Duminică nu se expediază comenzi.
- Calitatea si conținutul produselor livrate
9.1 Toate produsele prezentate pe website beneficiează de o descriere amănunțită care cuprinde și ingredientele folosite. Lista ingredientelor este regăsită și pe ambalajul produselor.
9.2 Produsele furnizate sunt perisabile, beneficiând de o durată de valabilitate limitată, indicată ca atare pe etichetă.
9.3 În măsura în care aveţi orice fel de reclamaţie, societatea va răspunde la orice reclamaţie formulată de client prin e-mail într-un termen de maxim 48 ore.
9.4 Societatea nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii obligaţiilor conform comenzii sau pentru daune ulterioare livrării.